Regisztrálj itt!
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN A NAGY KREATÍV NAPPAL
MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KÖZÖS SZERVEZÉSBEN
ELŐADÓK

Márciusban a Kreatív azt a húsz márkát válogatta ki, amelyek az elmúlt egy-másfél évben a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére is le tudtak tenni valamit asztalra, képesek voltak fejlődni – látszottak. A válogatás természetesen óhatatlanul is szubjektív, ez a műfaj sajátja. Szavazataitok alapján a következő 10 fog megszólalni a konferencián: Chili & Vanília; Dumaszínház; Fishing On Orfű; iPhone; Lipóti Pékség; Prezi.com; Rézangyal; TimeOut; Vatera; Wamp
 
10 sikeres márka

Next Wave
Három év döntéspszichológus kitérő után érkezik 2003-ban a piackutató szakmába, előbb a Synovate, majd a BMB Focus senior munkatársa, mindeközben a judapest.org alternatív online közösség kitalálója és főszerkesztője 2009-ig. 2008-ban megalapította saját stratégiai márkaügynökségét, a Next Wave-et, ahol a termék- és szolgáltatás innováció mellett a kiemelt ügyfelek stratégiai tervezéséért felel. Ügyfelei közé tartozik a Bols, a Nike, az RTL Klub, a Pannon, a Coca-Cola Hellenic és a Hewitt, de social branding tanácsadással segíti a WWF és több más nonprofit szervezet munkáját is. A Next Wave 2009-ben publikálta “Follow!” címmel kutatását a magyarországi márkák és a közösségi média kapcsolatáról, ami az első átfogó hazai webkettes márkatérképet is tartalmazza.
 
Bitter Brunó Ügyvezető igazgató

goviral
Claus Moseholm 12 év tapasztalattal rendelkezik a média, reklám és kommunikációs szakmában. Közgazadasági Master diplomája van, és 1997 óta dolgozik az EMEA-ban a PR és reklámiparban. Többek között részt vett a díjnyertes Home Sweet Home kreatív ügynökség alapításában, melynek vezetője volt, majd társalapítója lett a Goviralnek.
 
Claus Moseholm Global Client Service Director & Co-founder

the:viral:factory
Henry 2006-ban alapította a TVF Los angeles-i irodáját, amit 3 évig vezetett. Olyan cégeknek készített kampányokat, mint a Samsung, Sony PlayStation, Remington és Axe/ Lynx. Visszatérve az Egyesült Királyságba, belefogott az interaktív produkciós munkába, ahol neves szakemberekkel dolgozott együtt a Doritos és az Adobe Flash kampányain. 2009-ben kinevezték a the:viral:factory londoni irodájának kreatívigazgatójává. Henry édesapja tudós, aki több kutatásban vett részt a 70-es években. Bár a projektek sikeresek voltak, a reklám kampányok kudarcot vallottak. Ez keltette fel az ifjabbik Cowling érdeklődését a reklámszakma iránt.
 
Henry Cowling Kreatívigazgató

De Montfort University
James Lanham, a Chartered Institute of Marketing intézetének tagja, az Egyesült Királyság egyik vezető gazdasági felsőoktatási intézményének, a leicesteri De Montfort University–nek az oktatója. Mentora a brit kormány által szponzorált Business Linknek, ahol induló kis- és középvállalkozások tanácsadásával foglalkozik. 2005 és 2008 között az NBS-en oktatott marketinget. Több mint 3 évtizeden át élt Lisszabonban, ahol sokáig vezető márkák marketingese volt (Colgate, Unilever), míg végül médiatulajdonos lett. Szervezője volt többek között a lisszaboni EPICA-nak (1999), Prisma-díjnak, a 2002-es Ghost Festivalnak és a LEAF-nek. Nemzetközi újságíró és író. Az EPICA díjtól kezdve, fesztiválokon, a grúz CIFA-n át, egészen a San Fransisco-i Világ legkisebb filmfesztiváljáig számos rendezvénynek volt zsűritagja.
 
James Lanham Programme Leader for the Chartered Institute of Marketing

Garrison Group
Paul Garrison a CEU Üzleti Iskolájában oktat marketinget, ahol dékáni pozíciót töltött be. Szívesen látott vendégelőadó Európa és az USA legjobb iskoláiban. 25 éve dolgozik a marketing szakmában. Pályafutását a Procter & Gamble-nél kezdte, majd a Coca-Cola-nál folytatta először az USA-ban, majd Európában, a közép-kelet európai részleg marketing igazgatójaként. Jelenleg a magyar központ ügyvezető igazgatója. Tíz évvel ezelőtt elindította saját reklámügynökségét az USA-ban, és budapesti központtal megalapította Garrison Group nevű stratégiai tanácsadó cégét. Olyan ügyfelekkel dolgozik, mint az IKEA, a Sony PlayStation, a Telenor, az AVON, a Raiffeisen Bank, a Bayer, és természetesen a Coca-Cola. Írt két történelmi könyvet Kelet-Közép Európáról (Betonszobrok, A Távolság), marketing könyvének (Exponenciális Marketing) 2009 őszén jelent meg a második kiadása.
 
Paul Garrison Alapító

Siegel+Gale
A Siegel+Gale - azt megelőzően pedig a Futurebrand - stratégiai igazgatója márkázási szakértő, aki szakterületét képviselve rendszeresen szerepel a médiában is, a BBC-től a CNBC-n át a Sky News-ig. Ezúttal Magyarországra jön, hogy a DigitalFestival és a Nagy Kreatív Nap közös rendezvényén adjon elő.
 
Piers Guilar Director of Strategy

Sanoma Budapest
Közgazdász végzettséggel – nem épp szokványos módon - női hetilapos újságíróként, szerkesztőként kezdte média pályafutását 1994-ben. Később szűkebb szakmájához visszatérve a VICO kutatási vezetője lett, 1999-től pedig marketing igazgatója. Miután 2000-ben a VNU Budapest megvásárolta a VICO portfóliót, lapigazgatóként dolgozott tovább az egyesített cégben 2006-ig. Felügyelte többek között a sztárlapokat (Story, Best), a tévéújságokat és a Nők Lapját. 2006-tól az időközben a finn Sanoma tulajdonába került médiacsoport magazin divíziójának első embere. Ezen minőségében felelőse a közel 30 nyomtatott médium mellett a könyvkiadási és könyvkereskedelmi területnek, valamint a márkakiterjesztési üzletágnak.
 
Pintye László Magazinportfólió-igazgató

Ponte.hu
Sallai Péter 2002 óta erősíti a ponte.hu csapatát. Kezdetben web portálok és internetes videóátviteli rendszerek tervezésével és kivitelezésével foglalkozott nagyvállalatok és közigazgatási intézmények számára (APEH, Budapesti Értéktőzsde, Invitel, Synergon, itbusiness), majd az elmúlt években folyamatosan tér át a megvalósítástól a tanácsadói és koncepcióalkotói vonalra. 2007-től projektigazgatói beosztásban felügyeli a cég folyamatban lévő munkáit. 2009-től a korábbiak mellett, a ponte.hu mobil üzletágát irányítja. A kezdeti, kutatással töltött idő után, iPhone és Android platformokon vezeti mobil alkalmazások készítését, például a Duna Televízió részére.
 
Sallai Péter Projektigazgató

Sanoma Budapest
1992 óta foglalkozik piackutatással. Pályáját a Hírlapkiadó Vállalatnál kezdte, majd több neves kutató cégnél (Gallup, TGI, Millward Brown, ACNielsen, Hoffmann Research) folytatta. Komoly tapasztalattal rendelkezik mind kvantitatív mind kvalitatív megközelítésű kutatásokban, elsősorban a média, a telekommunikáció és az FMCG területein, emellett számos nemzetközi kutatást koordinált a környező országokban. 2009. július 20-tól Sasvári Gabriella megbízott piacelemzési osztályvezetőként csatlakozott a Sanoma Budapesthez.
 
Sasvári Gabriella Piacelemzési osztályvezető

Neo Interactive
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. A neo szakmai szerepvállalásának céljával olyan projektek ötletgazdája, mint pl. a Médiapédia.hu, a Digitális Média Tények Könyve, az Internetgalaxis.com vagy a Reklámporta.hu. 2008-tól társalapítóként és társszervezőként vesz részt a DigitalFestival létrehozásában.
 
Soós Gergely Ügyvezető igazgató

HotDog
Szávuly Krisztián karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikációra és elektronikus médiára. A T-Online-nál e-kereskedelemmel, többek között a Freemail, Videa és a G-Portál termékek fejlesztéseivel és menedzselésével foglalkozott. Jelenleg a Sanoma Budapest online lapigazgatójaként a Startlap, Citromail, Hírstart, StoryOnline, Cosmopolitan.hu, WellnessCafe és Hotdog online termékeket irányítja, nemzetközi kapcsolatokért felel, valamint új termékek koncepcionálásában és üzletfejlesztésben vesz részt.
 
Szávuly Krisztián Internet lapigazgató

Republic Group
Több mint 10 éves ügynökségi és interaktív tapasztalattal a háta mögött, a Republic Group munkatársa 2003 óta, 2009-től a Republic Group online divíziójának vezetője. Online kampányok, portálfejlesztések, interaktív és digitális megoldások, e-commerce és web fejlesztések fűződnek a nevéhez, melynek sikerét az online területen szerzett tapasztalatainak és programozói vénájának egyaránt köszönheti. A Republic csapatában Roland irányítja az online kampányok tervezését és kivitelezését, azokhoz tartozó ügyfélkiszolgálást, valamint a termékinnovációt. Olyan díjnyertes interaktív projekteket vezetett mint a Coke – Feri Tíví, Origo – London Expedíció. Ügyfelei többek között a BROKERNET, HELL Energy, VAN Alapítvány, T-Mobile, Rauch, UniCredit Bank, BrauUnion, Cosmopolitan, K&H Bank, Bang & Olufsen, Uniqa.
 
Tóth Roland Online divízió vezető
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM