Regisztrálj itt!
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN A NAGY KREATÍV NAPPAL
MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KÖZÖS SZERVEZÉSBEN

Több mint 400-an a DFNKN-on!

2010-04-29 
Telt házat vonzott a DigitalFestival és a Nagy Kreatív Nap közös konferenciája. Köszönjük mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével, illetve aki bármilyen formában segítette a rendezvényt. És ezúton is köszönjük az előadóknak, hogy elfogadták a meghívásunkat. Litkai Gergő showderelő-műsorterelő tevékenységét pedig mi, a szervezők is elérzékenyült figyelemmel kísértük :)
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM