Regisztrálj itt!
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN A NAGY KREATÍV NAPPAL
MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KÖZÖS SZERVEZÉSBEN

Márkák a jövőben, a jövő márkái

2010-03-01 
2010. április 29-én újra DigitalFestival! Tovább emeltük a tétet, és a rendezvényt idén a Nagy Kreatív Nappal együttműködésben prezentáljuk - ismét egy csúcs helyszínen, a Boscolo New York Palace Hotelben. A két sikeres konferencia idén tehát összefogott, és ezzel a résztvevők járnak jól igazán. A téma - azaz "Márkák a jövőben, a jövő márkái" - mindkét aspektusból érdekes ugyanis: digitális és kreatívkérdés egyaránt. Adta magát tehát, hogy a DigitalFestival - úgyis, mint a BrandFestival testvérrendezvénye - és a Kreatív magazin Nagy Kreatív Napja a cél érdekében egyesítse erőit. Így a legteljesebb programot tudjuk szervezni a válságban is sikeres márkák eszközeinek, stratégiájának bemutatására, digitális marketing és média, illetve kreatív szempontból körüljárva a témakört.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM