Lezárult a szavazás - több mint 8000-en szavaztak!
2010-03-10
Time Out vagy iPhone? Hell vagy Vatera? Vapiano vagy Avatar? Chili & Vanília vagy Prezi.com? Twilight vagy Futóblog?
Arról szavaztatok, hogy melyik - a válságban növekedni tudó - márka adjon elő a konferencián. A nyertesekhez kattints!
A márciusi Kreatívban 20 márka került bemutatásra, melyek a gazdasági válság ellenére is fejlődni, növekedni tudtak tavaly.
ITT szavaztatok, hogy melyik 10 márkáról, márkától hallanátok előadást a DigitalFestival Nagy Kreatív Napon. És íme a győztesek:
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. A SEO segítségével nagymértékben növelhetjük annak az esélyét, hogy a SEO szempontoknak jól megfelelő oldalt a különféle keresők a találati lista élbolyában jelenítik meg. A keresési eredményekből a felhasználók nagyobb eséllyel kattintanak a lista élén szereplő linkekre. további részletek » |
online marketing
Az online marketing, más néven internet(es) marketing, az e-marketing egy fajtája. Az Internet létrejöttének korai éveiben (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig, sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, amit a marketing szakemberek nagy hatékonysággal használhatnak fel online marketing programok kivitelezésére. további részletek » |
web banner
A web banner, bannerreklám vagy egyszerűen csak banner a World Wide Web-en alkalmazott hirdetési forma, az online marketing egyik eszköze. Nevének eredete az angol banner - azaz lobogó, zászló - szó. A reklámozás területén először az offline hirdetési formák között találkozhattunk bannerekkel, innen vették át a web banner kifejezést, ugyanis a legelső internetes hirdetési formák ilyen szalaghirdetések voltak. további részletek » |